THE FUTURE OF WORK IS NOW!
Szervezetfejlesztés - Belső kommunikáció - Krízismenedzsment - PROGRAM

Időpont: csütörtök esténként 17.30 - 19.30 óra között, 6+1 alkalom

Helyszín: Europa Design, Budapest, Törökvész út 71-73, 1025

 

 

I. alkalom 2021. 10. 07.

  • Újrakezdés: a vállalati működés újragondolása

  • Vállalati értékek az új körülmények között

  • Az értékek újrafogalmazása és kommunikációja kint és bent

+ 1 opcionális alkalom 2021. 10. 14.

  • A hibrid munkavégzés irodai kihívásai

Feuertag Ottó, Europa Design, tulajdonos-alapító, Magyar Lakberendezők Országos Szövetsége, elnök

  • Lehetőséget biztosítunk „Irodaházak éjszakája” szakmai programon való részvételre, előzetes regisztráció alapján

 

II. alkalom 2021. 10. 21.

  • A belső és külső kommunikáció átszervezése

  • Új technológiák és csatornák használata

  • Employer Branding és HR marketing az új körülmények között

  • Elérés és hozzáférés adatokhoz – tértől és időtől függetlenül

 

III. alkalom 2021. 10. 28.

  • A virtuális csapatok közötti kommunikáció erősítése

  • Lojalitás és kohézió, csapatösszetartás

  • Formális és informális szempontok

  • Hálózatok és véleményvezérek  

 

IV. alkalom 2021. 11. 04.

  • People and Communications Management

  • Feedback a csapaton belül, a csapatok közt és a szintek közt

  • A munkavállalók támogatása – munkaadói szolgáltatások új szinten

  • Soft skillek – jelentőségük és hatásuk

 

V. alkalom 2021. 11. 11.

  • Változásmenedzsment, változáskommunikáció

  • Kommunikációs folyamatok menedzsmentje

  • A vezetői feladatok rendkívüli helyzetekben, válságok és változások esetén

 

VI. alkalom – workshop 2021. 11. 18.

  • Felkészülés a sikeres jövőbeli működésre

  • Interaktív workshop az elsajátított ismeretek begyakorlására

KÉRDÉSEK, SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!