PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN - PROGRAM

Időpont: heti egy esti alkalom 17.30 - 20.00 óra között, szerdánként

 

1. ALKALOM

Bevezető, köszöntő

Csejtei Ildikó - IMEC alapító

A PR célja, eszközei, szerepe 

  • Definíció, célok, eszközök és kompetenciák

  • A PR elhelyezkedése a szervezetben, PR ügynökségek szerepe

  • A PR mit stratégiai és vízióképző funkció – vállalati stratégia vs. PR stratégia

  • Regionális vs. nemzetközi (globális) kommunikáció: piacok, üzenetek, eszközök

  • Corporate és termékszíntű kommunikáció

  • Vállalati kultúra, belső kommunikáció és külső PR összhangja

  • Az integrált kommunikáció elemei

  • Milyen hatással van a COVID-19 és az esetleges további krízishelyzetek a PR kommunikációra?

Iglódi-Csató Judit –  GSK Pharma, kommunikációs, Market Access és kormányzati kapcsolatok igazgató

PR2.0 - PR 2021-ben

  • PR vagy tartalom előállítás? Mit keres egy reklámügynökség a PR toplistán? 

  • PR vagy tartalom előállítás? Content marketing

  • Kommunikációs a COVID alatt és után

Jedlicska Márton - Wavemaker, kreatív és content igazgató

 

2. ALKALOM

 

A kommunikáció csatornái: a médiapiac szerkezete, működése

  • Médiakörkép: a reklámpiac szerkezete, szereplői, médiatípusok

  • Nemzetközi és hazai médiapiaci trendek

  • Payed, owned, earned média összefüggései

  • Közösségi média szerepének változása, trendjei

  • PR és content marketing kampányok hatékonyságmérése

  • A közösségi média hatásai, dilemmák

Csejtei Ildikó - IMEC alapító

3. ALKALOM

A médiatípusok működése I.: televízió 

  • Tematikus csatornák, hírcsatornák

  • Megjelenési lehetőségek hírműsorokban

Azurák Csaba - műsorvezető-szerkesztő, kommunikációs szakember, Budapest Honvéd, kommunikációs igazgató

 

4. ALKALOM

A médiatípusok működése II.: Out-of-Home (kültéri média)

  • Az OOH jövője, digitalizáció, csatornakonvergencia, content marketing

  • Hogyan tudja egy PR-es használni az OOH felületeket?

Samu Tímea - JC Decaux Hungary, vezérigazgató

A médiatípusok működése III.: nyomtatott sajtó 

  • A nyomtatott sajtó helyzete, trendek

  • Digitális vs nyomtatott megjelenés

  • Hetilapok és magazinok működése, szerkesztési szabályok

  • PR-esekkel való együttműködés, a lap profiljának megértetése

Pál Zsombor - Kreatív / kreativ.hu, főszerkesztő, moderátor

5. ALKALOM

 

A médiatípusok működése IV.: online média 

  • Az online piac szerkezete, szereplők

  • Mérések, hatékonyság

  • Együttműködés influencerekkel

Ambruszter Géza - Gemius, ügyvezető

Speciális kommunikációs területek I.: Social és content marketing - marketing vagy PR

  • Határterületek: a közösségi média hatékony alkalmazása

  • Tartalommarketing eszközök

Horváth Magyary Nóra - K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató

6. ALKALOM

Speciális kommunikációs területek II.: Kríziskommunikáció

  • Válságmenedzsment és válságkommunikáció: eszközök és stratégiák

  • Nyilvánosság és média: proaktív vs. reaktív kommunikáció

  • Külső és belső kommunikáció összehangolása

  • Mi történt a COVID-19 első hulláma alatt?

  • A krízisek speciális változatai és a közösségi média szerepe

Csejtei Ildikó - IMEC alapító

Györfi Pál - Országos Mentőszolgálat, kommunikációs igazgató, szóvivő

7. ALKALOM

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓS WORKSHOP

8. ALKALOM

Speciális kommunikációs területek III.: társadalmi célú kampányok és non-profit szervezetek kommunikációja

  •  A modern CSR szerepe – elvárások, stratégia és végrehajtás

  • A CSR program kapcsolódása a vállalati tevékenységhez

  • Non-profit szervezetek kommunikációja. Eltérés a vállalati szektor kommunikációjához képest

  • Miért éri meg egy vállalatnak támogatni egy non-profit szervezetet?

Balogh Gabriella – portfolio.hu, tulajdonos, a Prima Primissima kurátora, az OTP korábbi marketing és kommunikációs igazgatója

Csejtei Ildikó - IMEC alapító

9. ALKALOM

Az ún. "soft skillek" jelentősége a munkahelyen, a kommunikációs munkakörökben

  • Munkaerőpiaci trendek, elvárások, a "soft" vagy "power" képességek szerepe

  • Szociális és érzelmi intelligencia

  • Az érzelmek és gondolkodás kontrollja

  • A kommunikációs képességek szerepe a munkahelyen, kommunikációs típusok, verbális és nonverbális kommunikáció fejlesztése

  • Networking és csapatmunka

  • Stresszkezelés, stresszelméletek

  • Személyiség és munkahely

  • Vezetői kompetenciák, vezetői stílusok

Csejtei Ildikó - IMEC alapító

10. ALKALOM 

WORKSHOP/ Assessment Center  

Vizsga (opcionális)

Konzultációk (opcionális) - egyeztetett időpontokban

Csejtei Ildikó - IMEC

Lenkei Anikó – IMEC

Oklevélátadó - szemeszterzáró

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!