PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN - PROGRAM
Időpont: heti egy esti alkalom 17.30 - 20.00 óra között, szerdánként
1. ALKALOM
Bevezető, köszöntő
Csejtei Ildikó - IMEC alapító
A PR célja, eszközei, szerepe
-
Definíció, célok, eszközök és kompetenciák
-
A PR elhelyezkedése a szervezetben, PR ügynökségek szerepe
-
A PR mit stratégiai és vízióképző funkció – vállalati stratégia vs. PR stratégia
-
Regionális vs. nemzetközi (globális) kommunikáció: piacok, üzenetek, eszközök
-
Corporate és termékszíntű kommunikáció
-
Vállalati kultúra, belső kommunikáció és külső PR összhangja
-
Az integrált kommunikáció elemei
-
Milyen hatással van a COVID-19 és az esetleges további krízishelyzetek a PR kommunikációra?
Iglódi-Csató Judit – GSK Pharma, kommunikációs, Market Access és kormányzati kapcsolatok igazgató
PR2.0 - PR 2021-ben
-
PR vagy tartalom előállítás? Mit keres egy reklámügynökség a PR toplistán?
-
PR vagy tartalom előállítás? Content marketing
-
Kommunikációs a COVID alatt és után
Jedlicska Márton - Wavemaker, kreatív és content igazgató
2. ALKALOM
A kommunikáció csatornái: a médiapiac szerkezete, működése
-
Médiakörkép: a reklámpiac szerkezete, szereplői, médiatípusok
-
Nemzetközi és hazai médiapiaci trendek
-
Payed, owned, earned média összefüggései
-
Közösségi média szerepének változása, trendjei
-
PR és content marketing kampányok hatékonyságmérése
-
A közösségi média hatásai, dilemmák
Csejtei Ildikó - IMEC alapító
3. ALKALOM
A médiatípusok működése I.: televízió
-
Tematikus csatornák, hírcsatornák
-
Megjelenési lehetőségek hírműsorokban
Azurák Csaba - műsorvezető-szerkesztő, kommunikációs szakember, Budapest Honvéd, kommunikációs igazgató
4. ALKALOM
A médiatípusok működése II.: Out-of-Home (kültéri média)
-
Az OOH jövője, digitalizáció, csatornakonvergencia, content marketing
-
Hogyan tudja egy PR-es használni az OOH felületeket?
Samu Tímea - JC Decaux Hungary, vezérigazgató
A médiatípusok működése III.: nyomtatott sajtó
-
A nyomtatott sajtó helyzete, trendek
-
Digitális vs nyomtatott megjelenés
-
Hetilapok és magazinok működése, szerkesztési szabályok
-
PR-esekkel való együttműködés, a lap profiljának megértetése
Pál Zsombor - Kreatív / kreativ.hu, főszerkesztő, moderátor
5. ALKALOM
A médiatípusok működése IV.: online média
-
Az online piac szerkezete, szereplők
-
Mérések, hatékonyság
-
Együttműködés influencerekkel
Ambruszter Géza - Gemius, ügyvezető
Speciális kommunikációs területek I.: Social és content marketing - marketing vagy PR
-
Határterületek: a közösségi média hatékony alkalmazása
-
Tartalommarketing eszközök
Horváth Magyary Nóra - K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató
6. ALKALOM
Speciális kommunikációs területek II.: Kríziskommunikáció
-
Válságmenedzsment és válságkommunikáció: eszközök és stratégiák
-
Nyilvánosság és média: proaktív vs. reaktív kommunikáció
-
Külső és belső kommunikáció összehangolása
-
Mi történt a COVID-19 első hulláma alatt?
-
A krízisek speciális változatai és a közösségi média szerepe
Csejtei Ildikó - IMEC alapító
Györfi Pál - Országos Mentőszolgálat, kommunikációs igazgató, szóvivő
7. ALKALOM
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓS WORKSHOP
8. ALKALOM
Speciális kommunikációs területek III.: társadalmi célú kampányok és non-profit szervezetek kommunikációja
-
A modern CSR szerepe – elvárások, stratégia és végrehajtás
-
A CSR program kapcsolódása a vállalati tevékenységhez
-
Non-profit szervezetek kommunikációja. Eltérés a vállalati szektor kommunikációjához képest
-
Miért éri meg egy vállalatnak támogatni egy non-profit szervezetet?
Balogh Gabriella – portfolio.hu, tulajdonos, a Prima Primissima kurátora, az OTP korábbi marketing és kommunikációs igazgatója
Csejtei Ildikó - IMEC alapító
9. ALKALOM
Az ún. "soft skillek" jelentősége a munkahelyen, a kommunikációs munkakörökben
-
Munkaerőpiaci trendek, elvárások, a "soft" vagy "power" képességek szerepe
-
Szociális és érzelmi intelligencia
-
Az érzelmek és gondolkodás kontrollja
-
A kommunikációs képességek szerepe a munkahelyen, kommunikációs típusok, verbális és nonverbális kommunikáció fejlesztése
-
Networking és csapatmunka
-
Stresszkezelés, stresszelméletek
-
Személyiség és munkahely
-
Vezetői kompetenciák, vezetői stílusok
Csejtei Ildikó - IMEC alapító
10. ALKALOM
WORKSHOP/ Assessment Center
Vizsga (opcionális)
Konzultációk (opcionális) - egyeztetett időpontokban
Csejtei Ildikó - IMEC
Lenkei Anikó – IMEC
Oklevélátadó - szemeszterzáró
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!





