INSTAGRAM ÉS TIKTOK -

marketing a legnépszerűbb közösségi média felületeken - PROGRAM

1. ALKALOM -  2021. január 29. 14.00-17.00

14.00 - 14.10

Köszöntő, technikai részletek

 

14.10 - 15.20

KÖZÖSSÉGI MÉDIA KÖRKÉP 2021-BEN – PLATFORMOK, TRENDEK, ÖSSZEFÜGGÉSEK

  • Social megatrend: közösségi média, kultúra, társadalom

  • A közösségi média aktuális szerepe a hétköznapokban és a gazdaságban

  • Globális kitekintés: legnépszerűbb platformok 2020-ban

  • Melyek a stabilan népszerű felületek? Melyek a feltörekvő és kipörgő platformok? Mire számíthatunk a jövőben?

  • Magyar közösségi média körkép 2020-ban

  • Az Instagram és a TikTok aktuális szerepe kultúrában, társadalomban, gazdaságban

15.20 - 17.00 

INSTAGRAM TRENDEK ÉS GYAKORLATI TIPPEK

  • Aktuális Instagram felhasználói trendek és tartalmak

  • Feed poszt leírások (caption) változása, felépítése, mikroblogolás

  • A taggelés jelentősége feed posztokban és a Storiesban. Taggelési stratégia (hashtag kutatás, location tagek, hashtag “kosarak”)

  • Videók az Instagramon. IGTV.

  • Hatékony e-kereskedelem az Instagramon: a termékfeedek, Facebook katalógus, termékek taggelése

  • Promóciók és játékok mint a felhasználó bázis növelésének és a követők aktivizálásnak eszközei. Hatékony mechanizmusok, tervezés.

2. ALKALOM -  2021. febuár 5. 14.00-17.00

 

14.00 - 15.10

MINDEN AZ INSTAGRAM STORIESRÓL

  • Insta Stories gyorstalpaló: alapvető funkciók és mechanizmusok

  • Mit örökölt a Snapchattől?

  • Hogyan használják a felhasználók és mire használható márkaként? Tartalmi ötletek és best practice megoldások márkáknak

  • Hasznos Stories funkciók: Close Friends és Highlights

  • Instagram Stories hirdetés

  • Felhasználói tartalom, videók, megjelenés Facebookon

  • Gyakorlati tippek és trükkök képi tartalom és videók készítéséhez (effektek, feliratok, hashtagek, tagek, interaktív matricák, swipe-up), applikációk

15.10 - 15.30

sneakerbox.hu és True to Sole esettanulmány

  • Az Instagram szerepe a sneakerbox.hu tartalmi ökoszisztémájában

  • Gyakorlati példák és tapasztalatok az előző modulokban elhangzottakkal kapcsolatban

15.30 - 17.00

INSTAGRAM CONTENT WORKSHOP

 

3. ALKALOM -  2021. február 12. 14.00-17.00

 

14.00 - 15.30

MINDEN, AMIT TUDNI AKARTÁL A TIKTOKRÓL, DE CIKI VOLT MEGKÉRDEZNI...​

  • Milyen a platform megítélése és mik a felhasználói szokások?

  • A mikrovideó formátum és a TikTok rövid sztorija

  • Hogyan működik és miben alapvetően más mint az Instagram vagy a Facebook?

  • Lehetséges egyáltalán üzleti célú felhasználás? És ha igen, akkor hogyan? Példák és rövid esettanulmányok

  • A TikTok jelenlét és aktivitás mérőszámai

15.30 - 16.20

BEST PRACTICE I.

A megrendelői oldal

  • Ők csinálják a legjobban! Best practice megoldások Instagramra és TikTokra a megrendelői oldal tolmácsolásában

  • Hogyan érdemes beépíteni az Instagram és TikTok használatát a marketing stratégiába? Célcsoportok hatékony elérése.

  • Sikeres kampányok, eszközök, mérés és értékelés

  • Hazai és nemzetközi trendek

16.20 - 17.00

BEST PRACTICE II.

Instagram és TikTok influencerek

  • Amit nem tudsz megkerülni az Instagram és TikTok esetében: influencer együttműködések 

  • Hogyan épül fel az online influencer piac az Instagram és a TikTok esetében?

  • Miért érdekesek a közösségi média "sztárjai" a cégek, intézmények számára?

  • Mik a sikeres influencer együttműködés feltételei az Instagram és a TikTok esetében?

  • Best practice példák és gyakorlati tippek sikeres hazai influencerek tolmácsolásában

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!