INSTAGRAM ÉS TIKTOK -
marketing a legnépszerűbb közösségi média felületeken - PROGRAM
1. ALKALOM - 2021. január 29. 14.00-17.00
14.00 - 14.10
Köszöntő, technikai részletek
14.10 - 15.20
KÖZÖSSÉGI MÉDIA KÖRKÉP 2021-BEN – PLATFORMOK, TRENDEK, ÖSSZEFÜGGÉSEK
-
Social megatrend: közösségi média, kultúra, társadalom
-
A közösségi média aktuális szerepe a hétköznapokban és a gazdaságban
-
Globális kitekintés: legnépszerűbb platformok 2020-ban
-
Melyek a stabilan népszerű felületek? Melyek a feltörekvő és kipörgő platformok? Mire számíthatunk a jövőben?
-
Magyar közösségi média körkép 2020-ban
-
Az Instagram és a TikTok aktuális szerepe kultúrában, társadalomban, gazdaságban
15.20 - 17.00
INSTAGRAM TRENDEK ÉS GYAKORLATI TIPPEK
-
Aktuális Instagram felhasználói trendek és tartalmak
-
Feed poszt leírások (caption) változása, felépítése, mikroblogolás
-
A taggelés jelentősége feed posztokban és a Storiesban. Taggelési stratégia (hashtag kutatás, location tagek, hashtag “kosarak”)
-
Videók az Instagramon. IGTV.
-
Hatékony e-kereskedelem az Instagramon: a termékfeedek, Facebook katalógus, termékek taggelése
-
Promóciók és játékok mint a felhasználó bázis növelésének és a követők aktivizálásnak eszközei. Hatékony mechanizmusok, tervezés.
2. ALKALOM - 2021. febuár 5. 14.00-17.00
14.00 - 15.10
MINDEN AZ INSTAGRAM STORIESRÓL
-
Insta Stories gyorstalpaló: alapvető funkciók és mechanizmusok
-
Mit örökölt a Snapchattől?
-
Hogyan használják a felhasználók és mire használható márkaként? Tartalmi ötletek és best practice megoldások márkáknak
-
Hasznos Stories funkciók: Close Friends és Highlights
-
Instagram Stories hirdetés
-
Felhasználói tartalom, videók, megjelenés Facebookon
-
Gyakorlati tippek és trükkök képi tartalom és videók készítéséhez (effektek, feliratok, hashtagek, tagek, interaktív matricák, swipe-up), applikációk
15.10 - 15.30
sneakerbox.hu és True to Sole esettanulmány
-
Az Instagram szerepe a sneakerbox.hu tartalmi ökoszisztémájában
-
Gyakorlati példák és tapasztalatok az előző modulokban elhangzottakkal kapcsolatban
15.30 - 17.00
INSTAGRAM CONTENT WORKSHOP
3. ALKALOM - 2021. február 12. 14.00-17.00
14.00 - 15.30
MINDEN, AMIT TUDNI AKARTÁL A TIKTOKRÓL, DE CIKI VOLT MEGKÉRDEZNI...
-
Milyen a platform megítélése és mik a felhasználói szokások?
-
A mikrovideó formátum és a TikTok rövid sztorija
-
Hogyan működik és miben alapvetően más mint az Instagram vagy a Facebook?
-
Lehetséges egyáltalán üzleti célú felhasználás? És ha igen, akkor hogyan? Példák és rövid esettanulmányok
-
A TikTok jelenlét és aktivitás mérőszámai
15.30 - 16.20
BEST PRACTICE I.
A megrendelői oldal
-
Ők csinálják a legjobban! Best practice megoldások Instagramra és TikTokra a megrendelői oldal tolmácsolásában
-
Hogyan érdemes beépíteni az Instagram és TikTok használatát a marketing stratégiába? Célcsoportok hatékony elérése.
-
Sikeres kampányok, eszközök, mérés és értékelés
-
Hazai és nemzetközi trendek
16.20 - 17.00
BEST PRACTICE II.
Instagram és TikTok influencerek
-
Amit nem tudsz megkerülni az Instagram és TikTok esetében: influencer együttműködések
-
Hogyan épül fel az online influencer piac az Instagram és a TikTok esetében?
-
Miért érdekesek a közösségi média "sztárjai" a cégek, intézmények számára?
-
Mik a sikeres influencer együttműködés feltételei az Instagram és a TikTok esetében?
-
Best practice példák és gyakorlati tippek sikeres hazai influencerek tolmácsolásában
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

