IFJÚSÁGMARKETING A-TÓL Z-IG
Közösségi média, influencerek, gamifikáció....
1. NAP
MIT TUDUNK AZ IFJÚSÁGRÓL? Y, Z ÉS ALFA GENERÁCIÓK
-
Miért kezelik sokan ezt a három korcsoportot külön?
-
Milyen alapvető kulturális, társadalmi relevanciák merülnek fel velük kapcsolatosan?
-
Milyen attitűd, motiváció jellemzi az iGenerációt?
-
Hogyan alakul a fogyasztási mintázatuk, különös tekintettel a médiafogyasztási preferenciáikra? A közösségi média szerepe, típusai, trendek
Dr. Guld Ádám - PTE, médiakutató, kommunikációs szakember
ÍGY TUDOD ELÉRNI A FIATAL CÉLCSOPORTOKAT: SPECIÁLIS TARTALOM, SPECIÁLIS PLATFORMOK
-
Mit kell tudni a specifikus, célzott, hatékony elérés lehetőségeiről?
-
Milyen tartalmakkal lehet a fiatalokat a leghatékonyabban megszólítani?
-
A közösségi médián túl: egyéb platformok is lehetnek relevánsak? Hogyan lehet ezeket összekapcsolni?
-
Gyakorati példák, best practice megoldások
Bendl Mátyás, POME, ügyvezető, ifjúságmarketing szakértő
2. NAP
KÖRKÉP A LEGNÉPSZERŰBB KÖZÖSSÉGI MÉDIA FELÜLETEKRŐL ÉS AZOK HASZNÁLATÁRÓL
-
YouTube, Instagram, Snapchat, Tiktok, a közösségi médiahasználat evolúciója
-
A YouTube továbbra is az egyik legnépszerűbb platform a fiatalok között, de mi a helyzet a trónkövetelőkkel?
-
Milyen közösségi oldalak népszerűek az Y és Z generáció körében?
-
Mitől válik egyre sikeresebbé az Instagram a fiatalok körében?
-
Hogyan és mire érdemes használni az Instagram felületeit, ha az ifjúságra célzunk?
-
Ki van még a Facebookon és mit keres ott?
-
Mitől vonzó a TikTok és a Snapchat?
Boroznaki Gergő, Head of Content/Marketing & b/vlogger @sneakerbox.hu
GAMIFICATION: KULCS AZ IFJÚSÁG ELÉRÉSÉHEZ?
-
Növekvő médiazaj, emelkedő ingerküszöb, reklámkerülés – mi lehet a megoldás?
-
„Homo ludens” az internet korában. Miért gondolhatjuk, hogy a játékosítás az ifjúság elérésének egyik leghatékonyabb módja lehet?
-
A gamifikáció vagy játékosítás szerepe az ifjúságmarketingben
-
Mit lehet és mit nem? Tények és tévhitek a gamifikáció világából
-
Az ifjúságot célzó, játékosítást alkalmazó best practice megoldások itthon és külföldön.
Pusztai Ádám, Kollektíva, gamification designer
3. NAP
AMIT NEM TUDSZ MEGKERÜLNI: INFLUENCER MARKETING A GYAKORLATBAN
-
Hogyan épül fel az „online influencer – youtuber” piac?
-
Youtuberek, vloggerek és bloggerek Magyarországon. Hányan vannak, kik ők, milyen profillal, mekkora követőtáborral rendelkeznek?
-
Az „online celebek” világa. Hogyan történik az ő esetükben a saját márkájuk építése?
-
Miért érdekesek a közösségi média sztárjai a cégek, intézmények számára?
-
Online menedzsment cégek, ügynökségek - piacvezetők, feltörekvők és specialisták: stratégia, szolgáltatások, sikeres együttműködések, youtuber személyiségek „felépítése”.
Farkas Dániel, Star Network, tulajdonos, influencer marketing szakértő
Dr. Guld Ádám, PTE, médiakutató, kommunikációs szakember
ŐK CSINÁLJÁK A LEGJOBBAN! – BEST PRACTICE MEGOLDÁSOK AZ IFJÚSÁGMARKETING TERÜLETÉRŐL
-
Sikeres youth marketing kampányok, eszközök, hazai és nemzetközi trendek.
-
Youth marketing kampányok mérése és értékelése
-
Hogyan érdemes beépíteni az ifjúságmarketinget a stratégiába?
-
Példa sikeres együttműködésekre: mitől működtek?
-
Melyek a magyar piac sajátosságai az ifjúságmarketing területén?
-
Hogyan csináljam? Szemelyre szabott tippek és trükkök
Szabó Viktor, Coca-Cola, regionális social media vezető
Kiss Imi, Influencer, Youtuber
KÉRDÉSEK, SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!



