IFJÚSÁGMARKETING A-TÓL Z-IG
Olyan területen dolgozol, ahol nélkülözhetetlen a fiatal generációk elérése?
Szeretnéd megismerni az Y és a Z generációt célzó leghatékonyabb kommunikációs eszközöket?
Megtanulni, hogyan használd eredményesen az olyan közösségi médiás felületeket, mint az Instagram és a Snapchat, vagy a Twitch és a TikTok?
2022. márciusában
megismételjük
3 alkalmas
-
Közösségi média, influencerek, gamifikáció
interaktív képzésünket
konzultációs lehetőséggel.
Az ifjúság megismerése és megértése az üzleti élet számos területén elengedhetetlen, hiszen a fiatalok nem csak jelentős vásárlóerőt képviselnek, hanem meghatározzák a fogyasztási trendeket is.
Mindeközben a megértés szintjén
szakadék tátong az ifjúság és az érett generációk között, így nagy kihívást jelent az eredményes kommunikáció.
Részvételi díj: bruttó 89 000,- forint
Jelentkezési határidő: 2022. február 10.
Időpont: 2022. március 4., 11., 18. 14.00-17.00 óra
Szakmai partnerünk Guld Ádám médiakutató, a POME, valamint a Magyar Reklámszövetség.
További információ: info@imec.hu
Képzésünk előadói,
szakmai mentorai között vannak:
-
Bendl Mátyás, POME-Iskolamarketing, ügyvezető-tulajdonos
-
Bodrogi András, új média szakember, a Google Ground Youtube-szakértő trénere
-
Guld Ádám, médiakutató, a Pécsi Tudományegyetem oktatója
-
Farkas Dániel, Star Network, szakmai vezető
-
Kiss Imi, youtuber, Gameday Iroda
-
Pusztai Ádám, Kollektíva, gamification designer
-
Szabó Viktor, Coca-Cola, regionális social media vezető