IFJÚSÁGMARKETING A-TÓL Z-IG
Közösségi média, influencerek, gamifikáció....

1. NAP 

MIT TUDUNK AZ IFJÚSÁGRÓL? Y, Z ÉS ALFA GENERÁCIÓK 

  • Miért kezelik sokan ezt a három korcsoportot külön?

  • Milyen alapvető kulturális, társadalmi relevanciák merülnek fel velük kapcsolatosan?

  • Milyen attitűd, motiváció jellemzi az iGenerációt?

  • Hogyan alakul a fogyasztási mintázatuk, különös tekintettel a médiafogyasztási preferenciáikra? A közösségi média szerepe, típusai, trendek

Dr. Guld Ádám​ - PTE, médiakutató, kommunikációs szakember

ÍGY TUDOD ELÉRNI A FIATAL CÉLCSOPORTOKAT: SPECIÁLIS TARTALOM, SPECIÁLIS PLATFORMOK 

  • Mit kell tudni a specifikus, célzott, hatékony elérés lehetőségeiről?

  • Milyen tartalmakkal lehet a fiatalokat a leghatékonyabban megszólítani?

  • A közösségi médián túl: egyéb platformok is lehetnek relevánsak? Hogyan lehet ezeket összekapcsolni?

  • Gyakorati példák, best practice megoldások

Bendl Mátyás, POME, ügyvezető, ifjúságmarketing szakértő

2. NAP 

KÖRKÉP A LEGNÉPSZERŰBB KÖZÖSSÉGI MÉDIA FELÜLETEKRŐL ÉS AZOK HASZNÁLATÁRÓL 

  • YouTube, Instagram, Snapchat, Tiktok, a közösségi médiahasználat evolúciója

  • A YouTube továbbra is az egyik legnépszerűbb platform a fiatalok között, de mi a helyzet a trónkövetelőkkel?

  • Milyen közösségi oldalak népszerűek az Y és Z generáció körében? 

  • Mitől válik egyre sikeresebbé az Instagram a fiatalok körében?

  • Hogyan és mire érdemes használni az Instagram felületeit, ha az ifjúságra célzunk?

  • Ki van még a Facebookon és mit keres ott?

  • Mitől vonzó a TikTok és a Snapchat?

​Boroznaki Gergő, Head of Content/Marketing & b/vlogger @sneakerbox.hu

GAMIFICATION: KULCS AZ IFJÚSÁG ELÉRÉSÉHEZ?

  • Növekvő médiazaj, emelkedő ingerküszöb, reklámkerülés – mi lehet a megoldás?

  • „Homo ludens” az internet korában. Miért gondolhatjuk, hogy a játékosítás az ifjúság elérésének egyik leghatékonyabb módja lehet?

  • A gamifikáció vagy játékosítás szerepe az ifjúságmarketingben

  • Mit lehet és mit nem? Tények és tévhitek a gamifikáció világából

  • Az ifjúságot célzó, játékosítást alkalmazó best practice megoldások itthon és külföldön.

Pusztai Ádám, Kollektíva, gamification designer

3. NAP 

AMIT NEM TUDSZ MEGKERÜLNI: INFLUENCER MARKETING A GYAKORLATBAN 

  • Hogyan épül fel az „online influencer – youtuber” piac?

  • Youtuberek, vloggerek és bloggerek Magyarországon. Hányan vannak, kik ők, milyen profillal, mekkora követőtáborral rendelkeznek?

  • Az „online celebek” világa. Hogyan történik az ő esetükben a saját márkájuk építése?

  • Miért érdekesek a közösségi média sztárjai a cégek, intézmények számára?

  • Online menedzsment cégek, ügynökségek - piacvezetők, feltörekvők és specialisták: stratégia, szolgáltatások, sikeres együttműködések, youtuber személyiségek „felépítése”.

​Farkas Dániel, Star Network, tulajdonos, influencer marketing szakértő

Dr. Guld Ádám, PTE, médiakutató, kommunikációs szakember  

ŐK CSINÁLJÁK A LEGJOBBAN! – BEST PRACTICE MEGOLDÁSOK AZ IFJÚSÁGMARKETING TERÜLETÉRŐL 

  • Sikeres youth marketing kampányok, eszközök, hazai és nemzetközi trendek.

  • Youth marketing kampányok mérése és értékelése​

  • Hogyan érdemes beépíteni az ifjúságmarketinget a stratégiába?

  • Példa sikeres együttműködésekre: mitől működtek?

  • Melyek a magyar piac sajátosságai az ifjúságmarketing területén?

  • Hogyan csináljam? Szemelyre szabott tippek és trükkök

​Szabó Viktor, Coca-Cola, regionális social media vezető

Kiss Imi, Influencer, Youtuber

KÉRDÉSEK, SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!